Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris bean bag. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris bean bag. Mostrar tots els missatges

dimecres, 17 d’octubre del 2012

Paissatges en moviment


Els paissatges que hem vist en aquest safari també han estat espectaculars.
Cada Parc Natural tenia el seu encant. A part de Nakuru del que ja n’he parlat, també vam visitar Massai Mara encara dins de Kenya, i el Serengeti i l’Ngoro Ngoro a Tanzània. L’Ngoro Ngoro és un Parc que queda dins el cràter d’un volcà inactiu actualment, a 2.000 metres d’alçada, que també té el seu petit llac salat i un paissatge d’allò més variat. A mi és el que em va agradar més, i això que no vam tenir temps de veure la part més boscosa ja que la caçera que vam poder presenciar en directe se’ns va menjar tot el matí.
I per cert, Serengeti vol dir “esplanada sense fi”.

Massai Mara. ISO 100,, f4,, 1/1000 i bean bag



Serengeti. ISO 100,, f4,, 1/1000 i bean bag


No sempre hi havia temps per parar a fer la foto, així que sovint les feia de peu a dins la furgo entre sotrac i sotrac i amb l’ajuda de la meva inestimable “bean bag”. Les dues fotos anteriors i la que ve a continuació en són un exemple.

Massai Mara. f6,3,, 1/500 i bean bag


I quan l’espectacularitat de l’escena ja no es podia obviar i li demanàvem al Sandy que parés, era perquè vèiem espectacles com aquest…

Serengeti. 230mm,, ISO 100,, f10,, 1/100 i bean bag