diumenge, 13 de novembre del 2011

Més tardor


Ara que encara duren les tonalitats vermelloses en els boscos de Catalunya, aprofito per acabar de penjar les fotos de la sortida per Santa Fe. He de dir que trobo que l’aigua sempre dóna un plus a les fotos, els rius, els rierols, i ja no diguem el mar, tenen moltes maneres de ser fotografiats, i sempre donen un plus.
ISO 100, f11, velocitat 1/4 seg, trípode


L’Alfre em va ensenyar un arbre que deu ser dels més fotografiats de Catalunya. De fet, pocs dies després d’haver-hi anat, mirant diferents blogs que segueixo, vaig trobar una fotografia feta el dia abans que nosaltres hi vam anar.
Jo no vaig trobar la manera de fer-li una bona foto (hauré de persistir…). Quan vam arribar hi havia un grupet de persones fent un picnic just sentadets a sota l’arbre, així que vam haver d’anar a donar una volta per tornar més tard. Ja es veu que quan vam fer la foto no era la millor hora, entre d'altres coses pel cel que s’entreveu darrere l’arbre, ben blanc, a part que hi havia núvols baixos. Crec que tampoc no vaig saber donar-li l’enquadrament adequat, ja que l’arbre és molt gran, cosa que implica haver-lo de tallar (sinó la visió s'acaba perdent a l'infinit), però no vaig saber donar a les branques la magnitud que s'haguessin merescut.

ISO 400, f9, 1/4 seg, trípode

Espero poder penjar la tardor de l’any vinent una foto millor d’aquest mateix arbre!


1 comentari:

bolis ha dit...

es preciós aquest arbre!!!!!!!!!!!i per mi l'enquadre està ideal!