dimecres, 23 de novembre del 2011

Postaleta

Tots sabem que Cadaqués és de postal. Allà és on vaig anar a fer el meu primer curs amb l’Oriol Alamany, dormint poquíssim perquè el curs anava de les llums crepusculars, i era el mes de maig, on les nits no són precisament llargues. El diumenge ens vam llevar de nit (havent dormit unes 3 horetes) per anar a buscar les vistes de Cadaqués amb la sortida de sol. No us penseu que vam caminar gaire, va ser agafar el cotxe, creuar el poble entre gent i més gent que tornava de festa (“quién pudiera…”, vaig pensar), ficar-nos per un caminet, i allà mateix on vam deixar el cotxe “vualà!”, vistes que havien de ser estupendes però que la brisa marina i la boirina ens van boicotejar.
150mm,, ISO 200,, f11,, 1/40
De tot allò només en vaig poder treure aquesta postaleta satinada, ajustant els valors al màxim amb Lightroom perquè sinó, no s’hagués vist ni l’església.

2 comentaris:

Oriol_N ha dit...

Quin luxe un curs amb l'Alamany! I aquestes fotos de Sant Pol em porten al paisatge dels meus estius infantils.

:)

Jaume Domínguez ha dit...

Caram Susanna ! quina postaleta més xul·la...