dijous, 17 de novembre del 2011

Estrenant el big stopper

Fa uns dies vaig estrenar el meu big stopper de Lee, que li treu 10 passos de llum a la presa fotogràfica. Això és útil quan ens interessa captar moviments i no congelar les imatges, i és especialment interessant quan hi ha aigua pel mig. Així que per anar a estrenar el meu big stopper vaig agafar el cotxe i em vaig plantar a la platja de St. Pol. Vaig tenir sort perquè el mar estava més o menys remogut, i així és més fàcil que l’escuma de les onades provoqui una mena de tel blanc. Mireu la diferència entre congelar el moviment i deixar que les onades es passegin una estona:
73mm. ISO 100, f9, v 1/100
70mm, ISO 100, f8, v 15 seg

En aquest cas, amb 15 segons de foto en vaig tenir prou, però sempre es pot jugar a tancar una mica més el diafragma per aconseguir exposicions més llargues.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sus, m'encanta l'efecte! Queda una mica fantasmagòric i tot!
Petons!!! Mercè

bolis ha dit...

tela la diferència!!! molt guais!!