dijous, 3 de maig del 2012

Art?

Avui m'ha vingut de gust penjar aquesta foto, que no sabria si definir-la com a foto artística o com a trunyo. La veritat és que tot i que buscava una mica més de moviment, a mi m'agrada.


I ja que hi som, llençaré algunes preguntes sobre el concepte "artístic", que sempre he pensat que era molt relatiu. Com pot ser que un artista només sigui reconegut un cop mort? No era igual de bona la seva obra quan era viu? Qui la interpreta? Realment l'artista volia expressar tantes coses com ens volen fer creure? Com pot ser que un quadre on només hi surt una ratlla vermella en diagonal estigui considerat una obra d'art?
Aquí més d'un (Esther penso en tu) em podria donar alguna lliçó, però és que veig que tot és susceptible de ser art!

2 comentaris:

Jaume Domínguez ha dit...

Preguntes que jo també m'he fet moltes vegades...i què em dius d'uns quants filferros i ferros vells enredats en un terrat...és art?. Si jo -que de filferros i ferros vells en tinc uns quants al garatge - ho faig al terrat de casa meva, segurament els veïns em diràn que soc un guarro o que sembla un xatarrero...
Penso que l'art no sempre s'hauría de valorar per la signatura de l'autor...

paula ha dit...

ja ja ja ! jo vull que la susi sigui reconeguda en vida com a fotògrafa i vull ser la primera en alabar la teva foto de la pinya pq en quedi constància quan sigui reconeguda com a art!
a mi també m'agrada.